Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2013 07:59 - За човеците и хората
Автор: mim89 Категория: Хоби   
Прочетен: 826 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 03.02.2013 13:26


Бодро утро и добър ви ден! За някой добър, за други не чак толкова... ама такъв ще е. Как да ми започне добре деня, като цяла вечер седя и чета за изклани, запалени, смазани и т.н. животни? Знам, че много хора ще си кажат "И това ти скапва деня?! Аз какви по - сериозни проблеми имам..." Не бе, не ме разбирайте погрешно - и аз си имам, и сериозни, и не чак толкова сериозни, ама пак си имам! Да, скапва ми деня това. Но в случая ми го скапа, не толкова заради тъжните истории, въпреки че почти цяла вечер точа ред сълзи, ред сополи... Най - много ми скапват настроението обаче онези хора, с онези коментари... "Тез пък за операция на куче пари събират, к"ви сте вий беееее, ненормалници? Колко хора се нуждаят от операции, те за няк"ви помияри ми се загрижили! И пък у приюти ше ми ги държат! То требе да се фанат едни тояги и пушки, и пищови и сичкото куче да мре беееее!". Това естествено на латиница и доста по - неграмотно от моето писание, но схващате идеята. Та седя си аз цяла вечер и се кумя, добре де, хубаво, да ги избием викам тез помияри, съгласявам се, защото четейки подобни мнения, започвам да прозирам истината - те не заслужават живот! Те са мерзост за тази планета, добре, ок! Ама така като се замисля по - дълбоко в този ред на мисли, осъзнавам, че няма смисъл и хора да прибираме по приютите, дето само данъци ще плащаме ние, а те ще си клатят краката по приютите и хем сити, хем покрив... Ааааа, не, не! Да хваща бързо всеки по една тояга и бой, да ги трепем и тях предлагам! Ами пенсионерите? Те пък с тяхното увеличение на пенсията не се спряха, ей алчни хора! Аз мисля, че и те само пречат. Държите ли още тачките? Добре, реорганизирайте се и почваме и тях! Така де... На мен някак взе да ми харесва тази идея, да изтрепем кучета, котки, куцо, кьораво и сакато, и да си останем само ние, онези без грам човещина в тях, но пък смело ще се наричаме с гръмкото название човеци! Смятам идеята си за много умна и разумна, и апелирам към всички хейтъри, които мислят по същия този начин, да ми пишат, за да обсъдим кога ще започваме осъществяването й! Моля, побързайте, защото не се знае, докато губим време, какви злини извършват мръсните помияри! 

П.П.: На тези, които ще се възмутят как мога така нагло да сравня човешки живот с този на улично псе, ще кажа: "Животът си е живот, драги зрители, а това да го отнемаме не е наше право! И всеки има право да се бори за каузата на която държи, било то животни, хора или растения. Ако вие мислите различно, то смело мога да твърдя, че проблемът е единствено и само във Вашия телевизор!". 

С това нашата емисия завърши!

*Пенсионерите са намесени в цялата тази грозна история, заради един коментар, който прочетох, докато бях афектирана, а именно "Туй ли им е хуманизма на тез, да събират пари за помияри, докато пенсионерите едва свързват двата края с мизерните си пенсии!" - мигът, в който ми падна пердето. 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mim89
Категория: Хоби
Прочетен: 12623
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031